vrijdag 15 november 2019

Boodschappen gedaan

Vandaag hebben we de dringend nodige boodschappen gedaan en dat slaat natuurlijk meteen weer een stuk uit het budget. Ook heb ik vanochtend de laatste joghurt van de vorige inkoop gebruikt en we hebben 3 eieren gebruikt.
Hier alvast het lijstje.

We hopen hiermee het grootste deel van deze week door te komen. Wel zullen we in de loop van de week nog fruit bij moeten kopen.










Vanochtend namen manlief en ik een smoothie, tussen de middag aten we een lekker broodje.
Ik had er weer mijn favoriete beleg op gedaan: roomkaas, tomaat en bieslook.


Vanavond stond er pizza op het menu. Ik was compleet vergeten om een foto te maken, dus het was een gelukje dat ik mijn calzone niet op kreeg :)

Het pizzadeeg dat we maken is echter voor 4 pizza´s, dus de vierde bodem hebben we belegd met de salami die we nog over hadden van de vorige keer en die krijgt zoonlief dan mee als hij zondagavond weer richting internaat gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten