zondag 10 november 2019

Dit was weer de laatste avond met z´n drietjes

Want na het avondeten moest zoon alweer naar het internaat.

Vanochtend dronken we weer een smoothie, tussen de middag aten we de overgebleven gözleme van gisteren en zoonlief at een eitje.
Vanavond lekker uitgepakt. Eerst pakte ik een plak feta in grieks gekruid gehakt:

Daarbij maakte ik tomatenrijst, tzaziki en manlief zorgde voor de salade. Smullen!

alles bij elkaar gerekend, kom ik op een bedrag van € 3,50 voor zijn drietjes. Niet slecht voor zo´n feestelijke maaltijd, dacht ik zo.

Hier ook weer de cijfers van vandaag:
We hebben nog € 58,80 over tot het einde van de maand. Ik zal toch beter moeten gaan opletten dat we de komende week echt vrijwel niets uitgeven, want anders gaan we het zeker niet redden.


2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel! Het valt best tegen moet ik zeggen :) maar goed, we gaan gewoon kijken hoe ver we komen.

      Verwijderen