zaterdag 16 november 2019

Hé waar is die pizza die ik over had van gisteravond?


Vanochtend bij het opstaan, stond ik weer te zwalken op mijn benen. Joepie! ik heb weer last van Lagerungsschwindel of positieduizeligheid. Dat wordt weer gezellig oefeningen doen en maar hopen dat die steentjes in mijn evenwichtsorgaan maar weer braaf en snel terug op hun plekkie willen gaan liggen. Een mens wordt na verloop van tijd best wat misselijk van al dat gedraai en ook erg moe trouwens.

Door al dat gedraai van mijn hoofd, heb ik er ook alleen bij het avondeten aan gedacht om een foto te maken. We aten penne met pastasaus. Alles al berekend, dus dat scheelde weer.


Voor de rest niet veel bijzonders, alhoewel, zoon en ik hadden tussen de middag weer ramen-noedels. Ik had ze hard nodig vanwege de duizelingen (dan heb ik altijd extra zout nodig) en hij had er gewoon trek in.
Vanmiddag toen ik trek kreeg nog een banaan naar binnen gewerkt, want ik had mijn fruit nog niet gehad.

O ja, toen we tussen de middag heerlijk een tukje lagen te doen, werd er gebeld en stond de boer van beneden voor de deur. Met dit:

5 of 6 kilo rundvlees! Hij had een koe geslacht en van de zomer aan Paul beloofd dat wij dan wel een proefpakketje zouden krijgen. Wij hadden daar allang niet meer aan gedacht en ook zeker niet verwacht dat het zo´n gigantisch proef"pakketje" zou zijn. En betalen mochten we niet. Maar om het eerlijk te houden, zullen we dit vlees niet gebruiken tijdens de challenge. Het is trouwens wel grappig om te zien dat we allemaal spullen krijgen nu we bezig zijn met de 2 euro challenge. Paul had aan een klant/kennis een laptop uitgeleend, zodat hij tijdens zijn weekje ziekenhuis (moest een operatie ondergaan) een beetje kon surfen of een spelletje kon doen. Dat soort dingen doen we natuurlijk gratis, het is een ouder beestje, dat wij toch vrijwel niet meer gebruiken, dus wat maakt het uit. Kregen we een heerlijk pak met worsten voor! Ook die laten we netjes liggen tot december. Maar het is wel opmerkelijk vinden we.


Wat me trouwens vanochtend opviel toen ik de koelkast opentrok, was dat het stuk pizza dat ik gisteravond over had, compleet verdwenen was! Iets vertelt me dat we een stiekem vreetmonster in huis hebben. Ben benieuwd of het overgebleven bakje penne met pastasaus er morgenochtend nog steeds staat of dat die ook weg is :D

Hier de cijfers van vandaag:
Nog € 36,64 over tot het einde van de maand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten