maandag 11 november 2019

ik dacht dat ik vandaag niets uit zou hoeven geven

maar helaas, het zijn maar 2 dingen die ik aan het lijstje toe heb moeten voegen, maar het zijn er dus wel weer twee.








Ik had natuurlijk de dure griekse joghurt voor mijn ontbijt kunnen gebruiken, maar die gebruik ik liever voor iets anders (bv. een schep voor in een smoothie, dat vinden we lekkerder dan de wat dunnere joghurt), dus voor mijn ontbijt had ik een nieuwe pot joghurt nodig. En het broodbeleg wordt natuurlijk ook steeds minder, waardoor ik een pakje roomkaas heb gepakt.
Ook altijd goed voor een aanvulling op het avondeten natuurlijk.

Mijn eten van vandaag.
ontbijt: joghurt met appel en muesli
tussen de middag: 3 knäckebrot met vleeswaar, roomkaas met lente-ui (uit de tuin), jam

als avondeten hadden we aardappeltjes uit de oven, gemengde sla, gehaktschijf. Ik had er nog wat appelmoes bij, want ik zag op de fruitschaal dat er een appel bij was, die er bij de steelaanzet wat vreemd uitzag. En jawel, een deel van de binnenkant was al verrot. Maar goed, van de rest kon ik dus nog net een leuk beetje appelmoes voor 1 persoon koken.
Foto ben ik compleet vergeten te maken, want ik was nogal moe na een drukke dag.

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten