maandag 25 november 2019

geschift - het was niet mijn ochtend

pff, kon ik al amper uit mijn bed komen, ging het daarna bij het ontbijt ook al meteen mis. Omdat we weer melk op datum hadden, wilde ik graag havermout maken. Dus alles netjes opgezet en meteen de bodem aangebrand. Gelukkig had ik meteen door dat dat gebeurde, dus heb ik het snel uit de pan in een bakje gegoten, pan weer schoongeboend, de rest opnieuw opgezet en heel zachtjes gaar laten worden. Is het in de tussentijd geschift!
Jakkes, dat voelt altijd zo ellendig in je mond. Maar ja, weggooien wil ik ook niet, dus tegen heug en meug toch maar opgegeten :(


Tussen de middag knäckebrot en gewoon brood met beleg, dus ook niets nieuws. Tja, het wordt toch een beetje saai zo aan het einde van de maand.

Vanavond aten we de rest van de piri piri kip in een salade met de rest van de sambal-mayo (met wat joghurt verdund) en gebakken aardappeltjes uit de oven. Jummie!


Uitgaven hadden we vandaag vrijwel niet. Kijk maar!




Over tot het einde van de maand:
€ 6,68




Geen opmerkingen:

Een reactie posten