vrijdag 22 november 2019

Gezellig

Het is weer vrijdag, dus zoonlief is weer thuis met het avondeten.

Vanochtend standaard, joghurt met fruit en muesli en smoothie.

Tussen de middag had manlief brood en ik at twee boterhammen met wat roomkaas en de bouillon waarin ik gisteren de hutspot had gekookt.

















Was erg lekker vond ik.

En dan hebben we er heel hard over nagedacht wat we voor het avondeten zouden doen, want eerlijk gezegd, zijn we het niet met onszelf eens dat we het gekregen vlees helemaal niet mogen gebruiken tijdens de challenge. Per slot van rekening zegt iemand die zelf weinig geld heeft ook niet "nee, dat ga ik niet gebruiken hoor, want ik kan dat zelf niet betalen".
We gaan er heus geen misbruik van maken, maar hebben besloten dat we voor het eten van vanavond toch wat van de gekregen runderschnitzel gebruiken,

Ons avondeten was: crispy chilli beef
Rijst met daarbij gebakken runderschnitzel, prei, wortel, kool, crispy chilli oil en wat specerijen. Wat geroosterd sesamzaad erbij en verse lente-ui uit de tuin.
Zoonlief was erg blij dat hij weer thuis kon eten, zullen we maar zeggen ;)


Hier dan de cijfers van vandaag
Nog € 16,76 voor de laatste 8 dagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten