vrijdag 29 november 2019

Dat is dom!

Ik heb gewoon een pak melk als uitgave opgeschreven, die al in de uitgavenlijst stond! Daar kwam ik vandaag achter toen ik aan het bekijken was wat we nog zouden kunnen kopen van het geld dat we nog overhebben.

Blij ben ik er natuurlijk wel mee, want dat betekent dat we net genoeg hebben om nog een stuk kaas te kunnen kopen en daar wij dat erg lekker vinden op brood is dat hartstikke fijn!
Maar wel suf hoor van me...

Nog voor € 0,46 voor de uitgaven van morgen....





Ik heb weer ontbeten met joghurt, appel en muesli, manlief had vanochtend helemaal geen trek en hield het bij een kopje thee.

Tussen de middag brood en knäckebrot. Hier een bekende foto (alhoewel echt vandaag gemaakt):

En vanavond hadden we rijst met wat overgebleven gemengde groenten en overgebleven kip (het laatste restje). Daarbij dronken we siroop. Zoon is ook weer thuis van school dus we zijn weer gezellig met zijn drietjes.


Dit is wat er overbleef...

Morgen de laatste dag! Joepie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten