woensdag 27 november 2019

de laatste loodjes zijn het zwaarst

Zo mensen, het is nu echt lastig, want de voorraad wordt steeds minder en het beschikbare geld ook.

Manlief at vanochtend zijn laatste sinaasappel, die kopen we ook niet meer nieuw, want het geld is er niet meer voor. Gelukkig hebben we nog wel appeltjes, dus vitamientjes zijn er gelukkig nog wel.

Tussen de middag had ik ontzettend veel behoefte aan zout, dus nam ik een pakje ramen noodles, manlief at de 2 laatste sneetjes brood en knäckebrot.

Vanavond moest ik creatief worden, want we hebben nog veel tomaten en ik wilde iets Iskender Kebap geïnspireerds maken.

Rijst (in plaats van turks brood) met iskender tomatensaus, joghurt en dan (in plaats van lam of rundvlees) namen we kip. Zoals jullie misschien nog weten had ik kip opzij gelegd om nog wat vlees over te hebben. Ik heb niet alles gebruikt, er is nog een beetje over.

Niet slecht, maar met iskender kebap was het niet te vergelijken.


Helaas moesten we vandaag ook nog boodschappen doen, want we hadden alleen nog genoeg joghurt voor het avondeten, het brood is op, er is niet heel veel melk meer en amper broodbeleg, dus dat moest allemaal gehaald worden.

Hier weer de cijfertjes, nog € 2,39 over tot het einde van de maand:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten