dinsdag 12 november 2019

Kruidentuintje


Veel staat er niet meer in, in ons kruidentuintje, maar wel genoeg om de saus voor de spaghetti van vanavond nog lekker veel smaak te geven. Zoals jullie kunnen zien hebben de plantjes het wel wat koud.









Ook de rozemarijn mocht een takje afstaan voor het lekker.











We zijn de dag weer normaal begonnen, dus ik met mijn joghurt met appel en muesli en manlief met een smoothie. Tussen de middag brood met beleg, geen gekke dingen dus.

Hier de pan met ons avondeten. Spaghetti met kruiden-roomkaassaus met tomaat. Wat lente-ui eroverheen gestrooid (hadden jullie die gezien op de foto van het kruidentuintje?) en smullen maar.









Ik kwam er tot mijn schrik achter, dat ik twee keer was vergeten om mijn ontbijtmuesli te berekenen. FOEI Petra! Dat heb ik dan bij deze weer rechtgezet, vandaar 3x muesli op de lijst van het dagtotaal. De spaghetti was het enige van het eten dat nog niet meegerekend was en die hebben we destijds heel goedkoop gekocht € 0,59 voor een kilo, als dat geen mooie prijs is, dan weet ik het ook niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten