woensdag 6 november 2019

Kijk, dit zijn de uitgaven per dag waar ik naar op zoek ben


Vandaag "extra" uitgegeven het gigantische bedrag van € 0,31.
Daardoor is er nog € 75,64 over tot het einde van de maand.

Maar om bij het begin te beginnen, vanochtend heb ik voor mezelf havermoutpap gemaakt, met half water en half melk (om kosten te sparen) en dat smaakte net zo goed alsof ik alleen maar melk had gebruikt. Lekker met appel, rozijnen en rietsuiker erdoor. Daar ik nou eenmaal niet zo heel veel eet, heb ik lekker nog wat over voor morgen.
Paul had een smoothie gemaakt van joghurt, melk en een schepje abrikozenjam. Hij had geen zin in iets anders.

Daardoor moest hij in de loop van de ochtend wel een stukje van de courgette-chococake nemen, anders was hij omgekiept.
Tussen de middag hadden we brood met omelet en vleeswaar en knäckebrot met vleeswaar. Ikzelf nam er nog een tomaat bij, altijd lekker.

Drinken deden we vandaag thee, thee, thee, water en lemonade :) Echt superlekker, maar niet meer dan hooguit 2 glazen per dag, anders gaat het te snel op en krijgen we teveel calorietjes binnen.

Vanmiddag namen we ook allebei een kop thee met cake
Smullen!

Vanavond hadden we hutspot met het restje rundvlees (was ca. 100 gram) van dag 1 (ik stop restjes altijd meteen in de vriezer, zodat ze niet verpieteren). Het vlees heb ik heel klein gesneden en door de hutspot geroerd. Super idee, dat gaan we vaker doen! Veel minder vlees nodig en toch net zoveel smaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten