dinsdag 19 november 2019

onder de 30 euro

Geen foto´s vandaag. Die van mijn ontbijt (joghurt, banaan, muesli) zag er niet heel geweldig uit. Van de lunch (rest van het avondeten van gisteren) heb ik geen foto gemaakt en manlief at een stapeltje knäckebrot.

Als avondeten had ik spinazieknödels gepland, die zien er normaalgesproken zo uit:
maar op de een of andere manier was het brood dat ik gebruikt had niet bepaald geschikt om knödels van te maken, dus alles viel bij het uit het water scheppen uit elkaar 😭 Zag er niet uit, smaakte gelukkig wel vrij goed. Tomatensla erbij en eten maar.

Nu hebben we nog een hoeveelheid in de orde van grootte van 2 flinke knödels over en daar ga ik maar een soort van hartig broodtaartje ofzo van maken, zodat we het niet weg hoeven gooien. Hoe ik dat ga doen, moet ik nog bedenken, maar dat zien we vanzelf wel weer.

Ondertussen is het budget onder de 30 euro (€ 29,90) terecht gekomen en dat wordt met nog 11 dagen te gaan nog best een beetje krap, maar we houden de moed er gewoon in!

Hier de cijfers:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten