vrijdag 8 november 2019

sinaasappels

De sinaasappels die gisteravond klaar waren gemaakt voor vanochtend, smaakten helaas net als ze er uitzagen toen er nog schimmel op zat. Bedorven dus :(
Dat was een flinke teleurstelling. Daarom at manlief vanochtend liever knäckebrot met beleg en ik nam heerlijk een bak joghurt met appel en muesli. Dat blijft toch wel zo´n beetje mijn lievelingsontbijt, ondanks dat ik de havermout ook erg lekker vond!

Tussen de middag nam ik een bord groentensoep (over van gisteren) met 2 boterhammen met kaas en manlief at 4 boterhammen met beleg.

Vanavond aten we weer gezellig met z´n drietjes, want zoneman is het weekend gelukkig thuis. Hij had niet al teveel gegeten op school/internaat, behalve gisteravond toen had hij met het meegesmokkelde tosti-ijzer lekker een tosti gebakken (tja je moet iets).
Wij aten rösti (ik moet toch eens ophouden met dat proberen te maken, dat is iets wat ik gewoon niet kan) met de rest van de schopf, ik nam er 2 plakken vleeswaar bij, verder had ik kruiden-joghurt gemaakt en we aten de komkommer en een deel van de tomaten op.









Ik heb een nieuw pak joghurt open gemaakt en natuurlijk trok zoon meteen een pak appelsap open. Daardoor blijft er voor de rest van de maand nu een bedrag van € 67,69 over.

Ach, en nu het goede nieuws: Paul is met de bon van gisteren naar de Billa gegaan en diende daar een klacht in over de beschimmelde sinaasappels. Hij kreeg zonder probleem meteen een nieuwe zak met sinaasappels, dus uiteindelijk hebben we nu 18 sinaasappels voor de prijs van 10. Is dat even lekker!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten