donderdag 14 november 2019

dat was lang geleden

Vanochtend begon ik de dag met de havermout die ik van gisteren over had. Lekker!

















Tussen de middag at ik brood en manlief had zin in semmeltjes, dus die heeft hij genomen.

Vanavond had ik zin in iets dat we al heel lang niet meer hadden gegeten: spinazie-feta-quiche! We hebben nog spinazie over en daar wilde ik graag iets mee doen.


We aten er het laatste restje van de kropsla bij met tomaat en een joghurt-kruidendressing. Dat was lang geleden en erg lekker!

De uitgaven van vandaag zien er als volgt uit:







Ik heb besloten om per gekregen ei een bedrag van € 0,15 te rekenen, omdat dat de prijs is die we voor de goedkope eieren bij de eierboer betalen.

Niet al het bladerdeeg was gebruikt voor de quiche, dus de rest heb ik gebruikt om appelflapjes van te maken, want eerlijk is eerlijk, wat missen we ons koekje bij de thee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten